Skip to main content

SkyHi VOIP telefonie

Moderne VOIP telefonie
voor bedrijven

Meer info

SkyHi Smart: de meest geavanceerde VOIP-oplossing in ons gamma

SkyHi Smart, ontwikkeld in samenwerking met het Zweedse Telavox, is een Unified Communications As A Service (UCaaS) systeem. Hiermee beheert u al uw communicatienoden op één plek en bespaart u tegelijkertijd op kosten dankzij de zeer interessante tarieven.

Bent u een eindklant (KMO)? Neem contact met ons op via deze pagina voor een vrijblijvende offerte. We helpen u graag verder!

Vaste en mobiele telefonie, en PBX.

Al uw communicatienoden op één plek.

Elk apparaat, elk platform. Ongeacht waar een oproep plaatsvindt – via mobiel, PSTN of internet – de ervaring en functies zijn hetzelfde. Houd contact met collega’s en klanten op elke gewenste manier. De keuze is aan jou.

  • Cloud telefooncentrale: verfijnd, betaalbaar, flexibel, veilig. De centrale die meegroeit met uw bedrijf.
  • IP telefonie: goedkoop, flexibel en met perfecte audio – bellen via internet is makkelijker dan ooit met onze complete oplossing. U heeft keuze tussen vaste telefoontoestellen en draadloze DECT of Wifi telefoons.
  • Softphone: één app voor internet, mobiel en desktop – één eenvoudige, uniforme hub voor al uw communicatie. Natuurlijk kan u ook koppelen met Microsoft Teams.
  • Mobiel GSM verkeer geïntegreerd binnen uw telefooncentrale! (beschikbaar eind 2024)

Efficiënte oproepverdeling

Stuur oproepen snel door naar de juiste persoon. Hogere teamproductiviteit. Betere klantervaring.

Slimmere routering
Automatic Call Distribution (ACD), Interactive Voice Response (IVR) en op vaardigheden gebaseerde routering koppelen de klant op intelligente wijze aan de juiste agent. Tijd besparen, de klanttevredenheid verhogen en de productiviteit verhogen.

Geavanceerde programmeerbaarheid. We verbinden via API met uw bestaande CRM- of ERP-systeem en bouwen geautomatiseerde aangepaste stromen voor oproepafhandeling, bijvoorbeeld:

  1. Inkomende oproep ontvangen
  2. voer een API-aanroep uit naar CRM om te controleren of het nummer van de beller van een VIP-klant is
  3. Indien waar, routeer het gesprek naar de toegewezen accountmanager.

Flexibele prijzen en contract

Een systeem dat meegroeit met uw bedrijf. Licenties toevoegen, verwijderen of overdragen wanneer u maar wilt. Eenvoudig beheer. Goedkoop. Geen gedoe.

Licenties opnieuw toewijzen
Wijs licenties toe aan nieuwe collega’s. Verwijder ze van degenen die verder zijn gegaan. Snel. Gemakkelijk.

Eenvoudig overzicht
Houd ongebruikte licenties bij met automatische meldingen. Geen verspilling. Geen probleem.

Selfservice beheerdersportaal

Beheer gebruikers, licenties, kosten en beveiliging via één interface. Dankzij onze netwerkintegratie kan de mobiele terminal zich gedragen als een nauw geïntegreerde PBX-aangesloten telefoon. Bied diensten en licenties aan in de mobiele netwerkoperator via onze portal – sim- en eSim-simkaart toevoegen en verwijderen, gegevens opwaarderen, pin-/pukcodes beheren en meer.

En nog veel meer zoals:

  • Integraties Off365, Teams, Odoo, Teamleader, Salesforce, Freshdesk,…
  • Groot aantal mogelijkheden aan belfunctionaliteiten
  • Call center PRO optie